Informatie, offerte en opdracht via Internet
Consumenten gebruiken Internet al heel lang voor het verzamelen van informatie. In toenemende mate wordt Internet ook een direct communicatiekanaal tussen notaris en cliënt. Ook het interactief afwikkelen van transacties is gemeengoed geworden.
Met uw eigen Notariskrant verhoogt u de interactie met uw cliënten. Naast informatie biedt u hen - optioneel - ook de mogelijkheid offertes op te vragen en offertes om te zetten in opdrachten. De Notariskrant is innovatief in notarieel Nederland. Geen doe-het-zelf voor de cliënt, maar een eigentijdse manier om meer kwalitatief aantrekkelijk werk te doen voor uw bestaande cliënten.
Elk artikel bevat een <lees verder> knop. De lezer komt dan op een pagina met het volledige artikel. Cliënten kunnen vervolgens informatie of offerte opvragen. U neemt aansluitend zelf contact op met de cliënt voor het maken van de afspraak. De Notariskrant is niet alleen een informatie- en contactkanaal, u biedt daarmee uw cliënt ook een hoogwaardige service.
Tien voordelen van de Notariskrant
1. Elk kwartaal cliëntcontact
2. Geschikt voor offerteaanvragen en opdrachtverlening
3. Edities voor particulieren en ondernemers
4. Exclusieve deelname per burgerlijke gemeente
5. Gepersonaliseerd op uw kantoor- en op de cliëntnaam
6. Standaard met uw logo en in uw kleur
7. Optioneel eigen template in geheel eigen huisstijl
8. Aanlevering teksten door juristen contractueel geregeld
9. Automatische verzending naar uw cliënten/abonnees
10. Vaste lage prijs van € 215 per nummer (kwartaal), ongeacht het aantal abonnees